pondělí 10. května 2010

Represent King of the wave

Nějak mě jednou volal Kopeček že potřebuje odspeakrovat nějaký závody v aqua parku v Čestlicích, moc jsem to neřešil nevěděl jsem co to bude a jestli vůbec. Pak mě začal nahánět a dohodli jsme se na termínu. Přijedu tam v nekřesťanskou hodinu před sedmou že potřebuje ještě pomoct. Vše se připravilo a já sem docela koukal co z toho vznikne. Měly být umělé vlny a na nich freestyle. Všechno bylo hodně vyplážovaný a vyletněný tak to byla pohodička v hnusné počasí a zimě které bylo venku . Taky hromada tobogánů byla parádička. No vlny běžely chvilku a pak shořel motor což byla dost smůla. No nakonec se to celé odjelo na flatu a bylo to docela fajn. Bylo vidět kdo jak pečlivě trenoval v zimě na bazénu čekal jsem brutální večerní kalbu a zdemolovaný vybavení ale naštěstí to neproběhlo v klidu jelikož většina učastníků odjela na nominační závody do Plzně. jelikož mě se to netýkaá dal jsem si nějaký drinky a nechla jsem se odvést Luckou domů....